torsdag den 7. maj 2009

SMS fra Tasiilaq

Det summer af aktivitet blandt kommentarerne til bloggen. Hvad skyldes travlheden:

Klokken 14.53 triller der en sms ind på min telefon. Besked fra J...e...s...p...e...r. Det er nu officielt. Sermersuaq 2009 er krydset færdig, og ekspeditionen er kommet til Tasiilaq. Efter et par hurra-råb og nogle godt at høre fra jer-beskeder, er jeg klar til at videregive budskabet. Et budskab der allerede er nået frem, men som også gerne må stå i selve bloggen: Alle er fremme, og alle er i god behold.

Det bliver kun ved et par sms'er, men Jesper når at skrive at Østgrønland er et virkelig flot område med høje spidse fjelde. Han siger at han helt sikkert skal tilbage hertil, men at det helt sikkert ikke skal være ad samme vej. Jeg foreslår ham kajak næste gang.

Holdet virker glade, og sender hilsner til alle! Og de har det godt - hurra!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Her fra Fanø kipper vi også med flaget og siger flot flot gået. Vi glæder os til at læse nærmere om jeres oplevelser.
Mange hilsener
Tove og Knud

Unknown sagde ...

Sådan brave Grønlansfarere! Glad for at min gamle ven Esge kom igennem - beskrivelsen af et par close calls fremkaldte en smule nervøsitet på stenbroen! Glæder mig til at høre mere om turen og velkommen hjem!